Chapter 14 Page 3

5th Sep 2016, 9:02 PM

Chapter 14 Page 3
  • first
  • last
Rate this comic: X X X X X
average rating: 5(6 votes)
post a comment

author

Shirokuro on 5th Sep 2016, 9:02 PM

[edit] [delete]

view Shirokuro's profile
3 pages first one is just a cover



comments

Nama on 5th Sep 2016, 9:10 PM

[edit] [delete] [reply]

view Nama's profile
kuro you perv

Shirokuro on 5th Sep 2016, 9:11 PM

[edit] [delete] [reply]

view Shirokuro's profile
Yup. Ew.

HeSerpenty on 5th Sep 2016, 11:29 PM

[edit] [delete] [reply]

view HeSerpenty's profile
Hahaha o MY X"DD

Nino you so bad X"D
Yaaay but I'm excited to hear this from his perspective <333

Shirokuro on 6th Sep 2016, 4:51 AM

[edit] [delete] [reply]

view Shirokuro's profile
Haha i know xD she has her methods ;) I'm glad you're excited :D

Chrona on 6th Sep 2016, 12:29 AM

[edit] [delete] [reply]

view Chrona's profile
Kuro have secrets... D:

Shirokuro on 6th Sep 2016, 4:52 AM

[edit] [delete] [reply]

view Shirokuro's profile
So it seems xD

azureXtwilight on 6th Sep 2016, 1:53 AM

[edit] [delete] [reply]

view azureXtwilight's profile
That is not s much of a deal XD

Shirokuro on 6th Sep 2016, 4:52 AM

[edit] [delete] [reply]

view Shirokuro's profile
No...it is not lol xD

ProfEtheric on 6th Sep 2016, 3:58 AM

[edit] [delete] [reply]

view ProfEtheric's profile
Ooooohhhhh... She's wicked, but I like where she's going with this.

Shirokuro on 6th Sep 2016, 4:52 AM

[edit] [delete] [reply]

view Shirokuro's profile
Yeah I agree lol xD

RED2015 on 6th Sep 2016, 11:13 AM

[edit] [delete] [reply]

view RED2015's profile
Kuro kun? What type of picture could that be?

Shirokuro on 6th Sep 2016, 12:41 PM

[edit] [delete] [reply]

view Shirokuro's profile
We all wanna know xD

lifelight on 6th Sep 2016, 12:08 PM

[edit] [delete] [reply]

view lifelight's profile
HEH! kuro, u bad, bad boy. XD
let the blackmailing begin!!!!!!!!!!

Shirokuro on 6th Sep 2016, 12:41 PM

[edit] [delete] [reply]

view Shirokuro's profile
Agreed mohahaa

HinataTlaltelpa on 15th Sep 2016, 4:35 PM

[edit] [delete] [reply]

view HinataTlaltelpa's profile
Lol nino is the best blackmailer! I wonder what the picture looks like

Shirokuro on 15th Sep 2016, 5:48 PM

[edit] [delete] [reply]

view Shirokuro's profile
Something tells me we might find out lol xD
Rate this comic: X X X X X
average rating: 5(6 votes)
post a comment