Chapter 15 Page 5

15th Sep 2016, 8:52 PM

Chapter 15 Page 5
  • first
  • last
Rate this comic: X X X X X
average rating: 5(7 votes)
post a comment



comments

Chrona on 15th Sep 2016, 9:05 PM

[edit] [delete] [reply]

view Chrona's profile
That last panel crack me up XDDDD

Shirokuro on 15th Sep 2016, 9:38 PM

[edit] [delete] [reply]

view Shirokuro's profile
He got cracked xD

HinataTlaltelpa on 15th Sep 2016, 9:21 PM

[edit] [delete] [reply]

view HinataTlaltelpa's profile
Lololololol!

Shirokuro on 15th Sep 2016, 9:40 PM

[edit] [delete] [reply]

view Shirokuro's profile
xD

mosske on 15th Sep 2016, 9:37 PM

[edit] [delete] [reply]

view mosske's profile
kuro x pillow new otp

Shirokuro on 15th Sep 2016, 9:39 PM

[edit] [delete] [reply]

view Shirokuro's profile
LOL yeah Marina should be jealous

rfaramir on 16th Sep 2016, 1:19 AM

[edit] [delete] [reply]

Ship it!

Shirokuro on 16th Sep 2016, 6:23 AM

[edit] [delete] [reply]

view Shirokuro's profile
that's good xD

RazorD9 on 16th Sep 2016, 7:06 AM

[edit] [delete] [reply]

view RazorD9's profile
A new rival appears! This one actually poses a threat.

RED2015 on 15th Sep 2016, 10:58 PM

[edit] [delete] [reply]

view RED2015's profile
That was too good to be true Kuro Kun hahaha! The look on his face! Priceless XD

Shirokuro on 15th Sep 2016, 10:59 PM

[edit] [delete] [reply]

view Shirokuro's profile
The surprise there lol

HeSerpenty on 15th Sep 2016, 11:57 PM

[edit] [delete] [reply]

view HeSerpenty's profile
L.O.L THAT LAST PANEL!

OOomg I think it is one of my fav panels ever X"D. Those lips X"DDDD

Shirokuro on 16th Sep 2016, 6:22 AM

[edit] [delete] [reply]

view Shirokuro's profile
Ahahahahaha xD i'm glad you think so lol

azureXtwilight on 16th Sep 2016, 10:06 AM

[edit] [delete] [reply]

view azureXtwilight's profile
When bois had dream about girls...

image

Shirokuro on 16th Sep 2016, 10:18 AM

[edit] [delete] [reply]

view Shirokuro's profile
Omg no kuro xD

Mel Cormac on 17th Sep 2016, 10:03 AM

[edit] [delete] [reply]

view Mel Cormac's profile
HAHAHA Oh Kuro, you got it bad!

Shirokuro on 17th Sep 2016, 10:18 AM

[edit] [delete] [reply]

view Shirokuro's profile
So bad lol. Poor thing xD

lifelight on 18th Sep 2016, 6:32 PM

[edit] [delete] [reply]

view lifelight's profile
Haha!!! Kissed a pillow!! XD

Shirokuro on 18th Sep 2016, 7:24 PM

[edit] [delete] [reply]

view Shirokuro's profile
Yup...that must have traumatised him xD
Rate this comic: X X X X X
average rating: 5(7 votes)
post a comment